FAQ
Hoe kan ik persoonlijke wensen doorgeven?
Persoonlijke wensen of verzoeken kunnen doorgegeven worden via het contactformulier hier. Wij nemen z.s.m. contact op!
Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht, wat kan ik doen?
Omdat wij veel unieke sieraden hebben is er een kleine voorraad an kan het voorkomen dat het artikel niet meer leverbaar is. Interesse in een soortgelijk product? Neem dan contact op via het contactformulier hier voor meer informatie.
Hoe kan ik betalen?
Je kan je bestelling betalen via iDeal, Apple Pay, Google Pay of credit/debit card. De betaling wordt ondersteund en behandeld door Stripe.
Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar geen bevestingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Het kan voorkomen dat onze e-mail in de spamfolder van je mailbox beland. Mocht de e-mail ook hier niet te vinden zijn, neem dan contact op via het contactformulier hier.
Het lukt mij niet de bestelling te plaatsen. Kan het ook op een andere manier?
Wat vervelend! Je kan contact opnemen via ons contactformulier hier. Dan helpen we je verder om de bestelling te plaatsen.